Antreprenorii fast food se antrenează acum pentru perioada post-pandemie

Antreprenorii fast food se antrenează acum pentru perioada post-pandemie

Unele unități de fast food, chiar și cele independente, au rămas deschise și pe timpul pandemiei de coronavirus dacă au avut posibilitatea ca să facă livrări la domiciliu.

Iată de ce, pe măsură ce solicitările consumatorilor sunt în continuă creștere, chiar și achizițiile de noi utilaje fast food reprezintă o idee bună, deoarece pot face un astfel de business HoReCa să fie cu un pas măcar înaintea concurenței care s-a speriat sau a fost obligată de autorități prin ordonanțe speciale să tragă obloanele.

Se știe că, de regulă, în industria HoReCa nu există marje de profit foarte mari. Chiar și în cea mai bună perioadă, acestea nu depășesc în medie 3 – 5%. Iată de ce multe dintre unitățile din domeniu vor falimenta după ce pandemia va lua sfârșit. Chiar și o săptămână în care sunt puțini clienți se resimte, darămite câteva luni de închidere obligatorie în care încasările sunt zero, iar personalul este concediat sau trimis în șomaj tehnic.

Ce ar trebui să asigure o unitate fast food pentru client pe timpul pandemiei să rămână profitabilă?

Siguranța alimentară maximă de care consumatorii au nevoie. Este vorba de tot lanțul propriu-zis: de la pregătire a produselor, continuând cu ambalarea și livrarea acestora corectă.

Să permită celor care fac comenzi online sau telefonic de produse fast food plata simplificată cu ajutorul cardului folosind direct o aplicație electronică, în loc de a fi nevoiți să plătească cash la momentul efectuării livrării la domiciliu.

Această soluție este în armonie cu precizarea făcută recent de Organizația Mondială a Sănătății care a spus că banii fizici ar putea contribui la răspândirea coronavirusului și i-a sfătuit pe oameni să se spele pe mâini temeinic după manipularea lor.

– Utilizarea prioritară a sistemului de livrare: “La ușa ta!”

Din fericire, aceia care sunt mari consumatori de mâncare fast food fac parte din generațiile mai tinere.

Acești clienți, contrar a ceea ce se poate crede, sunt chiar mai disciplinați decât consumatorii mai în vârstă care tind să încalce cu dezinvoltură noile politici de siguranță sanitară, inclusiv instrucțiunile privind distanțarea socială, calea cea mai eficientă de a limita expunerea de tip comunitar la coronavirus.

– Furnizarea unui mic ghid cu instrucțiuni (preferabil digital) pentru a reaminti clientul despre cum trebuie procedat cu pachetul primit de la unitatea fast food respectivă.

Deoarece coronavirusul poate supraviețui pe suprafețe perioade diferite de timp, este de dorit a se evita consumul de alimente direct din punga de hârtie sau caserola de plastic. Înainte de a mânca sau chiar de a gusta un pic din cartofii prăjiți, din shaorma, pizza, din aripioarele de pui, este bine a se arunca ambalajele și apoi mâinile să fie spălate conștiincios minim 20 de secunde cu apă și săpun sau măcar dezinfectate folosind produse pe bază de alcool de minim 60 de grade. Un ghid de reamintire e oricând binevenit!

Pandemia de coronavirus este o experiență traumatizantă pentru toată lumea. În timp ce autocarantina și distanțarea socială au creat secvențe ce par a fi coborâte dintr-un film distopic de Oscar, delectarea cu mâncarea favorită poate aduce din fericire un pic de normalitate oamenilor.

Distanțarea socială, munca de la domiciliu și meniurile fast food

Distanțarea socială este prin ea însăși o reală carantină, chiar și dacă ai permisiunea de a ieși în exteriorul casei… Repercursiunile la nivel psihologic le vom vedea la finalul pandemiei, dar ele vor exista cu siguranță. Va depinde de fiecare persoană în parte cum va reuși să reziste în această perioadă și cât de tare își va schimba comportamentul post-pandemie.

Totuși, cel puțin în materie de a comanda online alimente și a plăti electronic, obiceiurile dobândite rapid și forțat în această perioadă vor rămâne cu siguranță pentru mulți clienți.

Mult mai mult decât a fi o simplă practică de comerț (un mijloc de a muta mâncarea dintr-un loc în altul) livrarea servește, de asemenea, ca o reamintire a ritmurilor noastre zilnice. Restaurantele fast food și alte afaceri alimentare au constituit țesătura vieții noastre obișnuite.

Iată de ce antreprenorii HoReCa de pe segmentul fast food ar trebui să se pregătească încă de pe acum pentru ceea ce va urma. Inclusiv cu privire la faptul că oamenii s-ar putea să lucreze mai mult de acasă și că nu vor avea timp sau chef să își gătească mâncăruri complexe, fapt pentru care vor prefera mai degrabă să realizeze comenzi online.

Și, pentru că livrările vor fi de valoare mai mică, dar răspândite la mult mai multe adrese decât în trecut, când prioritar duceau meniuri fast food la firme pentru mai multe persoane o dată (eventual cam același tip de produse), acum și preferințelele alimentare ale clientelei s-ar putea să fie mult mai variate, deci va fi nevoie de dotări suplimentare în bucătărie, nu doar de un număr sporit de angajați care să livreze rapid mâncarea la domiciliile solicitanților.

TC Romania Crown Cool îți poate deveni cel mai bun partener pentru creșterea afacerii tale fast food post-pandemie!

CATEGORIE
Distribuie articolul: